Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

 

1. Klient ma prawo do reklamacji towaru w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania towaru w przypadku:

  • stwierdzenia wad fabrycznych
  • niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem

2.  W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta przez e-mail hurt@mirella.pl lub telefonicznie. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą rozpatrywane.

3. W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Towar koniecznie powinien być odsyłany w oryginalnym opakowaniu, inaczej reklamacje nie będą rozpatrywane.

5.  Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i sporządzić protokół, co skutecznie pomoże dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.

7. Nie stanowią podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl