Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin

REGULAMIN 

 

I Warunki ogólne

 

  • Regulamin nie jest skierowany do konsumentów, tylko dla Firm.
  • Niniejszy regulamin określa ogólne warunki sprzedaży hurtowej, będącej podstawą działalności sklepu internetowego istniejącego pod adresem internetowym: www.hurt.mirella.pl

 

II Sprzedaż hurtowa

 

  • Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem Internetu, na stronie www.hurt.mirella.pl, gdzie został zaprezentowany asortyment hurtowni oraz wszelkie istotne informacje na temat poszczególnych produktów.
  • Sklep internetowy prowadzi jedynie zamówienia i sprzedaż hurtową (wymagane jest prowadzenie działalności gospodarczej).
  • Nie obsługujemy zamówień osób prywatnych.
  • Wszystkie ceny podane są w PLN brutto (zawierają już 23% podatek VAT).
  • Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
  • Ceny towarów są widoczne dla użytkowników po wcześniejszym zalogowaniu się.
  • Każda nowo rejestrująca się firma będzie sprawdzana pod kątem aktualnego prowadzenia działalności gospodarczej.

 

III Zamówienia

 

  • Zamówienia na towar przyjmowane są poprzez sklep internetowy www.hurt.mirella.pl
  • Podstawą realizacji zamówienia jest kompletne i zgodne z prawdą wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku podejrzeń o podanie nieprawdziwych danych, sklep internetowy zastrzega sobie prawo do usunięcia zamówienia.
  • Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania zapasów.
  • Minimalna kwota zamówienia 150 zł

 

IV Formy płatności

 

  • Przelew na konto,
  • zapłata kurierowi przy dostawie towaru  - "za pobraniem",
  • możliwość zapłaty za pomocą kart płatniczych: Visa, Visa elektron, Mastercard, Mastercard electronic, Maestro. 
  • poprzez płatności shoper  "Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A."- karty płatnicze i przelewy półautomatyczne
  • płatność internetowa PayPal
  • gotówka lub płatność kartą przy osobistym odbiorze.

 V Dostawa towaru

 

  •  Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w jednym z kilku punktów sprzedaży po telefonicznym kontakcie.
  • W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
  • W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
  • W zakładce czas realizacji zamówień znajduje się więcej informacji dotyczących realizacji.

 

VI Reklamacje i zwroty

 

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji.
  • W takim wypadku, należy wpierw poinformować nas e-mailowo, a następnie odesłać reklamowane artykuły, wraz z fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
  • Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni.
  • Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym. Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.
  • Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.
  • W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego."].

 

VII Rabaty

 

  • Przy płatnościach gotówką (przy odbiorze osobistym oraz za pobraniem) i przelewem udzielamy rabatów w wysokości: powyżej 400 zł - 1%, powyżej 600 zł - 2%, powyżej 1500 zł - 3%, powyżej 2000 zł - 4%, powyżej 3000 zł - 5%.
  • Przy zakupach powyżej 1000 zł oprócz naliczonego rabatu, klient nie ponosi kosztów dostawy (przesyłka gratis).

 

VIII Wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych

 

  • Aby dokonać zakupu na naszej stronie klient musi się zarejestrować, co jednoznacznie oznacza akceptację niniejszych ogólnych warunków sprzedaży. Rejestracja oznacza podanie danych firmy teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz stworzenie loginu i hasła w celu logowania się na stronie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna.
  • Wszystkie dane przesłane przez Klienta do naszej firmy są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. Ust. .z 1997 nr 133 poz. 883.
  • Dane te będą wykorzystywane przez naszą firmę jedynie w celu realizacji zamówienia czyli do dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń oraz nie będą udostępnianie osobom trzecim.
  • "Dane osobowe Klientów , dokonujących płatności za nabywane towary/produkty/usługi są przekazywane w zależności od wybranej formy płatności :
  • spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako administratora danych (60-324 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayU S.A.".
  • Płatności shoper, Blue Media S.A
  • Dotpay Sp. z o.o. ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, Polska

 

IX Postanowienia końcowe

 

  • Sprzedawca ogłasza zmiany Ogólnych Warunków Handlowych na stronie internetowej. Zmiany Ogólnych Warunków Handlowych wchodzą w życie w dniu ich ogłoszenia na stronie www.hurt.mirella.pl.Zmiany te nie dotyczą zamówień złożonych przed datą ich ogłoszenia.
  • Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów jest sąd właściwy miejscowo dla siedziby hurtowni.
  • W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

X Dane firmy

 

PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE MIRELLA WOJCIECH SŁOTA, KRZYSZTOF KEMPKA S.C..

Wojciech Słota, Krzysztof Kempka s. c.

ul. Feliksa Bocheńskiego 69

40-847 Katowice

NIP 954-20-54-474 Regon 273535382

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl